Tomboy.reismee.nl

Cala Portinax

Het is vandaag 14 juli en we liggen in cala Portinax te Ibiza. Het weer is prachtig en we genieten volop. Op zaterdag 4 juli hebben we Valencia verlaten en zijn we weer terug gevaren naar Denia. Ier hebben we getankt en boodschappen gedaan. Op maandag 6 juli om 03.15 vertrokken naar Ibiza, waar we om 17.00 uur aankwamen, afstand gevaren: 52 mijl. Natuurlijk zijn we een visje wezen eten in het restaurant, en de obers herkenden mij (of de hond). Op woensdag 8 juli naar Espalmador gevaren, helaas konden we daar niet aan een boei omdat alles was besproken, we zijn toen aan de andere kant van de ondiepte gaan ankeren en zo konden we toch die leuke kunstwerken aldaar bekijken. Op donderdag 9 juli zijn we naar St. Eulalia gevaren. Hier moest Wil een en ander regelen ivm de verkoop van haar huis. Op zaterdag 11 juli naar cala Llonga gevaren en hier uit eten geweest bij een Engelse tent waar de kip uitstekend smaakte. Gisteren, zijn we naar cala Portinax gevaren, vanavond gaan we eten bij die mevrouw waar we twee jaar geleden ook waren, ze herkende mij onmiddellijk.

Reacties

Reacties

Elles

Ziet er allemaal goed uit. Volgens mij houden jullie het nog wel even uit????????

henny

Leuk!! Geniet er maar lekker van. XXX

Nel

Hoi Wil en Hans. Leuk om jullie reis te volgen. Veel plekken komen bekend voor. En Wil, ik heb je vandaag echr gemist. Er staat windkracht 4en ik kon alleen de16m niet houden. Veel plezier en genieten hoor??????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!