Tomboy.reismee.nl

Valencia 2015

Op maandag 15 juni voeren we dus naar Marina Del Este, een trip van 41 mijl, met slechts 1 uur op de motor. Hier kwam even later ook Henk aan met de Blauwe Engel hij is ook op weg naar de Balearen. Op dinsdag 16 juni gelijk door gevaren naar Almerimar. Almerimar wordt alleen maar troostelozer met al die leeg staande appartementen. Kennissen van Wil kwamen een dag later ook hier aan. Zo hadden we toch nog een leuk etentje. Op vrijdag 19 juni voeren we naar Cabo de Gata, we ankerden dicht tegen het strand, het zwemmen was beperkt want er waren kwallen. Via Garrucha en Aquilas voeren we op maandag 22 juni naar Cartagena, waar ik met Wil natuurlijk het Romijnse theater bezocht. Op donderdag 25 juni alweer vertrokken, om naar Mar Menor te varen ook deze binnenzee is zeker een bezoek waard. Op vrijdag 26 juni naar Torrevieja gevaren, eerst buiten voor het strand geankerd en later naar binnen gevaren waar je ook nog kunt ankeren. Op zaterdag 27 juni naar Benidorm gevaren waar we weer ankerden. Leuk de wal op geweest en geproefd van het nachtleven. Op zondag 28 juni zijn we nier te vroeg opgestaan en de 16 mijl naar Morayra gevaren, ook hier konden we ankeren en hebben een heerlijke vis gegeten aan het strand. Op maandag gelijk weer vertrokken naar Denia. Het haventerrein van Denia is weer een stuk mooier geworden maar de geluidsoverlast is ook toegenomen. Het was de bedoeling om van Denia gelijk naat Ibiza over te steken maar de oostenwind zit tegen, dus zijn we gisteren naar Valencia gevaren. Vandaag de stad bezocht en morgen doen we dat nog een keer daarna gaan we terug naar Denia en proberen we naar Ibiza te varen.