Tomboy.reismee.nl

Terug naar Ayamonte

Op de werf te Faro is het vol, slechts enkele plaatsen zijn onbezet.

Er staan aan aantal kennissen van vorig jaar. Altijd leuk om deze zeilers weer te ontmoeten.

Met David en Dick heb ik het meeste contact en zij brengen mij op de hoogte van de beste eettentjes.

David is jarig op 16 april (71 jaar) Dick en ik fuiven hem op een eettentje.

Op woensdag en donderdag 18 en 19 april wordt er westenwind( plm 17 knots) verwacht en op vrijdag weinig wind.

Bruce gevraagd voor woensdag te hijsen .

Om 12 uur hangt de Tomboy in de kraan zodat ik de onderkant van de kiel in de antifouling kan zetten.

Om 14.00 uur gaat ze het water in.

Ik vaar achter Bruce aan naar de vaargeul.

Hierna,naar het eiland Culatra waar ik de nacht achter het anker zal door brengen .

Op donderdagochtend vroeg met de bijboot naar het eiland gevaren en Pukkie uitgelaten.

Danankerop en de lagune uitgevaren naar open zee.

Met een stevige westenwind naar Ayamonte gevaren.

Vertrek: 6.55 u Aankomst: 13.30 u log: 33 Nm.

Reacties

Reacties

Rien vd hoek

Hoi Hans
Een bewegend schip is toch veel prettiger he? Hoe is de temperatuur daar. ? Hier is het nog niet veelmaar dat zal je al wel gehoord hebben. Dan te koud voor de tijd van het jaar dan weer te warm Het is natuurlijk nooit goed.
Vermaak je daar en tot schrijfs. Gr Rien

René

Hai Hans,

Zo te zien is het prima weer bij jouw in de buurt. Wat zijn je plannen de komende weken? De rivier op?Hier komt net een hagelbui naar beneden.
Knuff aan Pukkie, SeeY

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!