Tomboy.reismee.nl

Terug naar Nederland

Het is nu 3 december en we hebben al enige weken mooi weer.

Met een heldere lucht koelt het 's avonds en dus ook ‘s nachts behoorlijk af.

Met de zon erbij klimt de temperatuur snel van 10 in de ochtend naar een aangename 20 graden in de middag.

Ik heb een vlucht geboekt bij Transavia voor 9 december.

Ryanair vliegt ook op Faro maar die nemen geen dieren mee.

Pukkie mag mee in een tas en mag dus mee de cabine in, dit was voor mij een voorwaarde, voor de vliegreis. Anders was ik met de trein gekomen.

Ik zal dus met de Kerst en met de jaarwisseling thuis zijn.

Het leven in Ayamonte begint na twee maanden een beetje zijn draai te vinden.

Net als thuis het geval zou zijn, alleen hier met mooier weer en de natuur op loop (of fiets) afstand

en niet te vergeten allemaal vriendelijke en gelijk gestemde mensen om je heen.

Dat heb je toch snel in een haven maar op het land is dat dikwijls toch anders.

Dagelijks klim ik op de fiets en maak een tochtje en Pukkie rent enthousiast mee naast de fiets.

Ik heb echt heel veel plezier met dat beest(je).

November was een drukke maand wat betreft bezoek waren er eerst Elles met de kinderen, daarna kwamen Elles en Michel langs en mijn vriend Nico Piena kwam als laatste nog een dagje.

Dit zijn allemaal perfecte en gezellige aanvullingen op het dagelijkse menu van gebeurtenissen.

Begin maart komt er een groep van 12 personen naar isla Canela!!! Dat wordt zeker een groot feest.

Te hopen is dat ook dan, de weergoden ons gunstig gestemd zullen zijn.

Alle volgers de hartelijke groeten en prettige feestdagen.

Tot volgend jaar.

Reacties

Reacties

Rien vd hoek

Hoi Hans leuk, dat je daar aardig op je plek bent gekomen.
Echt eenzaam zal je daar niet worden zo te zien. Misschien zien we je nog op de nieuwjaars receptie van de Put of ben je dan alweer terug op de boot? Misschien treffen we elkaarvdan nog. Groetjes van Jannie en Rien en prettige feestdagen in Nederland.

John l. van der Have

Hoi Hans,

Fijn dat deze solo zeiltocht goed verlopen is, samen met Pukkie. Het zal best wel weer even wennen zijn, om als landrot in Oud-Beijerland te vertoeven. Gerda en ik wensen je een aangename vliegreis terug naar Nederland. Ook alvast prettige feestdagen toegewenst.

Groeten,
John & Gerda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!