Tomboy.reismee.nl

Van port Joinville naar Bourgenay

Ik ben al twee keer over nieuw begonnen, als ik op verwerken druk wordt ik uitgelogd.

Dat schiet niet erg op.

Ik probeer het heel kort nog een keer.

Leuk kontakt met twee Engelse echtparen Ray en Jann kende ik van vorig jaar en Tim en Karen liggen tegen over me.

Vertrek Joinville op zaterdag om 7.50 uur

Licht weer NE draaiend N 2/3 Bf.

Afstand slechts 34 mijl zodat ik de motor zo lang mogelijk uit laat.

Motor uren 1.1 over gedaan 10 uur.

Reacties

Reacties

Arie

Hoi Hans, vanaf nu ga ik je reisverhalen volgen maar ik heb ze eerst vanaf dag één doorgelezen. Leuk om je zo te kunnen volgen, ik weet niet hoe je schema er uit ziet maar mogelijk kunnen we elkaar een keer treffen? Goede vaart! Gr. Arie.

elles

Wel leuk zeker om weer in Bourgenay te zijn. lekker wandelen over het pad:-)
Onze gids in lissabon zei dat Cascais leuk was om te liggen (net buiten lissabon aan de zeekant). Zit ook een metrostation, zodat je de stad kunt bezichtigen. Eigenlijk zou ik je Belem aanraden. Maar het duurt nog wel even voordat je daar voorbij vaart:-0 maar dan weet je het vast. dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!