Tomboy.reismee.nl

Camaret

Het is zaterdagavond en de haven Port Vauban, bij Camaret ligt vol.

Alle lege plaatsen zijn opgevuld en er liggen veel schepen dubbel.

Je kan goed merken dat het weekend is.

Ik ben hier gisteren aangekomen en toen was er nog veel plaats.

Meestal blijf ik twee nachten in een haven leuk voor Pukkie en prettig voor mijzelf, zeker als je de dag er voor een lange tocht heb gemaakt.

Maar omdat er op zaterdag (vandaag dus de 21 mei)ZW wind was voorspeld ben ik gelijkvrijdag uit L'Aberwrac'h vertrokken.

Het is maar 35 Nm dus alles op het gemakje gedaan, het was licht weer maar wel uithet NW.

Bijna de hele tocht heeft de motor voor wat extra snelheid gezorgd.

Over deze tocht 8 uur gedaan, de motor heeft 6,9 uur mee gelopen.

Ik vind Camaret een van de mooiste havens om te liggen.

Je kijkt vanaf je schip de hele baai rond een prachtig gezicht.

Ik ben van planhier een paar dagen te blijven, ik loop toch voor op schema.

Reacties

Reacties

Jannie v.d.Hoek

Hoi Hans,
Ik volg met plezier je reis. En vooral de foto's spreken me aan. De laaste van die veroeste schepen vind ik ook zo mooi.
Groetjes (ook aan Pukkie) Jannie

Nardo

Hoi Hans,
Leuk om je op deze manier bezich te zien met je oloude hobby. Ben benieuwd waar je helemaal gaat uitkomen. Doe voorzichtig! Gisteren hebben we met alle T'D en MI-ers een uur met 3 watertaxi's door de Rotterdamse havens gestoven. Allemaal van genoten. Het was wel fris maar prachtig weer. Daar gewokt bij de euromast en Henk toegezongen. Op de receptie vorige week waren Buit en Crezee er ook. We hebben je gemist. Maar wel je bericht aan Henk doen toekomen die dat waardeerde. Ik hou het hierbij en wens je het beste toe. Groeten, Nardo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!