Tomboy.reismee.nl

Ribadeo

De Los Santos brug.

Reacties

Reacties

Rien vd hoek

Hoi Hans

Weer een stel mooie foto's en een kort en bondig verhaal.
Bij onze eerste tocht door Frankrijk werd er steeds gevraagd naar ons registratienr. Iedere keer vertellen , dat het bij ons niet nodig was hielp niet en ten einde raad heb ik in het vervolg de roepletters en cijfers van de marifoon gegeven en iedereen was gelukkig. Kom je deze reis nog in Vigo ( bigo )? Als je zo doorgaat kan je een mooi fotoboek samenstellen met korte verhalen en zeker een aantal waardevolle tips. Hou je haaks geef pukkie een knuffel en tot ziens? Groetjes Rien

Hans

Beste Rien,
Wat betreft jou vraag over Vigo. Ik heb de Ria Arosa op mijn lijstje staan en Bayona.
Deze twee liggen slechts 36 mijl van elkaar vandaan en hier ligt Vigo nog tussen.
Dus ik zou Vigo zomaar over kunnen slaan, mits jij iets kan vertellen over Vigo dat misschien een bezoekje waard is. Tot ziens, Hans

Rien vd hoek

Betrrffende vigo er was een mooie boulevard in de maak die nu wel klaar zal zijn en een vrij grote boekenmarkt op een plein. Veel meer weet ik er niet over te vertellen. De stad kwaam op mij wel aardig over en de omgeving is mij niet bekend alleen, dat het in een soort baai ligt. Gr Rien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!